2010. június 27., vasárnap

Gyereksziget :) + fogyi link

Ma nagyon szuper napunk volt. Reggel kimentünk a Hajógyári szigetre, ahol fantasztikus programok vártak minket. Minden évben ki szoktunk menni legalább 1X. Az időjárástól egy kicsit tartottam, mert reggel elég borongós volt az ég, sőt mire odaértünk elkezdett esni. Nem mintha ez visszatartott volna bennünket. De kb. 10 perc után elkezdett felszakadozni az égen a felhő réteg és kisütött szépen lassan a nap. Utána pedig attól féltem, hogy leégek. A gyerekek szerencsére az apjuk bőrét örökölték, úgyhogy én vagyok az, aki mindig leég.

A gyerekek először kressz leckét vettek, majd autóztak. Utána motoroztak is és persze a dodgem sem maradhatott ki. Sokat szaladgáltak, ugráltak. Egy régi tűzoltóautó is kinnt volt, amit egyenesen imádtak. Felvehették a tűzoltók sapkáját és beülhettek kipróbálni.

Mutatok egy pár fotót:

A fogyókúrára egy gondolat erejéig visszatérve. Többen jeleztétek, hogy nem jó a link, amit megadtam. Sajnos többször próbáltam újra linkelni, de valamiért nem akar összejönni. Ezért leírom ide a nevét, keressetek rá a neten és egyből kiadja:

Turbó diéta


2 megjegyzés:

  1. Köszi a diéta nevét!
    Remek fotók lettek, mi is készültünk de idén sajna ez kimaradt! :)

    VálaszTörlés
  2. grat az első fogyihéthez! :)
    tök jó napotok lehetett együtt! lesznek belőle oldalak? :)

    VálaszTörlés