2010. június 26., szombat

Az első héten túl vagyok :)

Nos, itt vagyok 1 hét után. Sajnos nem tudok minden nap jelentkezni.

Még nem írtam, hogy milyen fogyókúrába vágtam bele a fejszémet. Egy 2 hetes ill. 14 napos kúrába, egy ún. turmix italosba. Itt olvashattok róla részletesen. A klasszikus módot választottam.

Az első 7 nap a fogyókúrámban várakozáson felül telt. Nagyon féltem tőle, hogy éhes leszek és mindig enni akarok majd. Hihetetlen energiával rendelkezem, nem vagyok fáradt és ideges, hogy enni szeretnék valamit. Tudom, hogy ki kell és ki fogom bírni. Sőt már látom magamon a változást is. A testi változáson kívül lelki változást is érzek. A "kitartást" , ami elég erősen bennem van, mert látom, hogy van és még lesz is változás rajtam. :))

Hát ez történt velem ezen a héten. Mindenkinek kitartást kívánok és további jó hétvégét. Reméljük már holnap szebb idő lesz!!!


1 megjegyzés:

  1. Gratulálok Noncsi! További kitartást kívánok neked!
    A link viszont nem elérhető.. megnéznéd? Kiváncsi vagyok milyen diétát csinálsz:)

    VálaszTörlés