2010. június 20., vasárnap

21+x helyett egyenlőre 14+x

Mostanában sajnos elég keveset ülök a gép elé és nagyon-nagyon ritkán készítek oldalt is, ami hihetetlenül hiányzik.

Na de most ezen túllépve, ma este bekukkantottam a blogokra, mert csak, hogy tudjátok azokat, ha van egy lopott kis időm mindig elolvasom, ha nem is kommentezem. Brigi(Altalena) blogján olvastam először a 21+x napos játékról, majd megnéztem a scrapbook.hu-n is ahol a játék indult. Látszik ugye, hogy nem vagyok képben, de töredelmesen bevallom, hogy igen. :(

Betsie játékát elolvastam, aminek a 21+x napos játék címet adta. Szuper, nagyon ötletes dolognak tartom.

Tegnap jutottam el oda, hogy ismételten nekiállok egy fogyókúrának és el is kezdtem, csak nem 21 napig, hanem első körben 14 napig fog tartani. Reménykedek én is egy pár kilóban. :) Majd 2 hét szünetet tartva ismét lehet 14 napos kúrával folytatni.

Olvastam a Scrapbook.hu fórumán, hogy nagyon sokan belekezdtek fogyókúrába, ami nagy lökést adott nekem is.


1 megjegyzés:

  1. De jó, hogy te is csatlakozol hozzánk! Te milyen diétát fogsz csinálni? Erről biztos be fogsz számolni a napokban ugye? :)

    VálaszTörlés