2010. augusztus 12., csütörtök

Nyár...

Úgy látom, hogy már eltelt 1 hónap amióta utoljára jelentkeztem. Ezt a munka, a nyár és a házi munka rovására írhatom. A nyáron "relatív" sokat voltam a fiúkkal, mert ugye szünet van az óviban és a bölcsiben. Voltunk nyaralni a Balcsin is, elmentünk a Veszprémi állatkertbe, elugrottunk a majdnem szomszédban lévő Repülőtéri emlékparkba is, Márkocskámmal moziba is sikerült eljutnunk életében először és nem is akármilyen előadáson voltunk, 3D-sel kezdtük. Szóval telik a nyár és már majdnem a végére is értünk.

Nos a lényeg a lényeg, ezen a héten szabin vagyok és próbálok kicsit semmit tenni, ami elég jól megy. :))) Amikor a gyerkőcök alszanak leülök a gép elé és próbálok alkotni valamit, de nem megy. Úgy érzem nagyon sok időt kihagytam és valamiért nem akar sikerülni. Pedig nagyon sok szép fotót készítettem a nyár folyamán. Átnéztem szinte az összes készletemet, próbáltam a blogjaitokat végigjárva ihletet meríteni, ami sikerült is, de készletet nem találok a nyári élmények feldolgozásához. Ja, a shop-okat is végigjártam, de nem fogott meg semmi, viszont megbújva olyan helyen, ahová esetleg nem néztem be lapul olyan, ami tetszene. A segítségeteket szeretném kérni, hogyha esetleg valaki tudna nekem ajánlani egy-egy szuper nyári készletet akkor belinkelné nekem. Előre is köszönöm a segítségeteket.

Mindenkinek további jó időt és kellemes időtöltést kívánok! :)



1 megjegyzés:

  1. körbenézek készletek terén, de ha már te is megnézted a webáruházakban... azért keresgélj, hátha hirtelen ráakadsz vmi klasszra :)

    VálaszTörlés