2011. április 25., hétfő

Kupon Világ- Tökéletes nyár

Sok minden történt velünk mostanság. A legfontosabb dolog, hogy Márkocskámat felvették az iskolába. Szeptembertől iskolás lesz a nagyfiú. Sport tagozatos osztályba fog járni. :)

Lassacskán fotókkal is jövök. Mutatok egy pár képet majd a fiúkról.

Egy borongós napon a számítógép előtt ülve bukkantam egy fantasztikus oldalra. Hihetetlen kedvezményekkel, akár 50%, 70%, 90%-os megtakarítással lehet mindenféle szolgáltatásokat venni. Megnéztem a korábbi ajánlatokat, hogy ez igazából miről is szól és milyen szolgáltatásokat vehetek meg. Mesés ajánlatokra bukkantam. Naponta újabbnál újabb szuper ajánlatokkal bombáznak. Azután azon kaptam magam, hogy szinte minden reggelemet azzal kezdem a munkahelyemen, hogy megnézem a napi ajánlatot. Annyira klasszak, hogy szinte minden nap vennék valamit. Már vásároltam is többféle szolgáltatást: masszázst,ultrahangos fogkőeltávolítást, stb. A mozijegyet kiemelném, mert csúcsszuper kedvezményről volt szó. Többet is vettem, amit majd a gyerekekkel, a párommal és a barátokkal mozizunk el.

Szeretném nektek is megmutatni, hogy hol bukkanhattok nap, mint nap ezekre a szuper ajánlatokra, akciókra:

Kupon Világ

Üdvözlettel:

2 megjegyzés: