2009. november 18., szerda

Blogdíj

Blogdíjat kaptam Krisztától és Anikótól! :) Köszönöm szépen, hogy gondoltatok rám!
10 dolgot kell leírni magamról és továbbküldeni 10 embernek.

1. Örülök, hogy van egy kis családom. Imádom, szeretem őket!!! :)
2. Szeretem és imádom a húgomat, Mesikét!!!
3. "A barátok az általunk választott család. "- ami hihetetlenül igaz és nagy szerencse az életben.
4. Imádok sütni-főzni, csak több időm lenne rá. Szeretem kipróbálni az új recepteket, merészen belevágni az új dolgokba. Minden hónapban kerül új receptes újság a gyűjteményembe.
5. A SCRAPBOOK ebből a felsorolásból egyszerűen kihagyhatatlan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6. A zenéből a szerelmes dalokat részesítem előnyben. Több előadótól szeretek egy-egy számot. Aki viszont nagyon szeretek az Phil Collins. Az egyik imádott számom tőle: Easy lover!!!
7. A sorozatokért megveszek, mivel este nem tudok tévézni ezért mindig felveszem. A most éppen aktuális kedvenceim: NCIS, Gyilkos számok, Grace klinika, Dr.Csont, Dr. House, Minden lében négy kanál
8. Jó érzéssel tölt el, ha valaki értékeli és örül, amikor kap tőlem egy scrap oldalt. Mostanában egyre többen vannak! :)
9. Szeretem a virágokat és a kertészkedést. A tavaszt mindig várom, hogy az egyik kedvenc virágomat a muskátlit kis tudjam ülteteni.
10. Imádok színházba járni. Igaz mostanság, amióta a gyerkőcök megszülettek nem nagyon jutunk el ilyen helyekre. Régebben minden hónapban legalább 1x voltunk színházban. Az a varázs leírhatatlan, amikor egész nap erre vársz, este elkezdesz készülni, aztán pedig belépsz az épületbe és elkezdődik az előadás...

Szerintem már körbejárt ez a díj, szívem szerint aki erre jár és olvassa a blogomat mindenkinek adnám és adom is!!! :))) Örülök, hogy most is itt jártál és elolvastad!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése