2010. november 21., vasárnap

Kreatív blogdíj

2-szeres meglepetés ért a napokban. Az egyik az, hogy Gólya gondolt rám és megajándékozott egy blogdíjjal. A másik pedig az, hogy ő a kedves kis Hugicám általános iskolai barátnője volt. Annyira hihetetlen, hogy hol futunk össze emberekkel, akikkel régen találkoztunk. Nagyon örültem neki, ugyhogy rendszeres látogatója leszek ezentúl a blogjának. :)


"Feltétele" a következő:
1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Szeretném megköszönni Gólyának, hogy gondolt rám és örülök a találkozásnak.
Sajnos mostanság nem vagyok elég aktív, ami csakis az időhiánnyal magyarázható. Egyébként éjjel-nappal a gép előtt lógnék!!!

Nos, akiknek tovább szeretném adni a blogdíjat régi kedvenceim, scrap-társaim, akiknek a blogját és alkotásait imádom és mindig gyönyörűséggel tölt el, amit kiadnak a kezeik közül:
Krisssz
szrjudit
Csuti
Icka
Janka
Sabee
Gigi

7 dolog rólam:

1.Szeretek főzni, csak több idő kéne hozzá.

2.Imádok a családommal lenni.

3.Szerelmes vagyok a férjembe még 13 év távlatából is.

4.A legjobb dolog az életemben, hogy megszülettek a kisfiaim.

5.A világ legjobb húga nekem van.

7.Nagy szerelmem még a scrapbook.

8.Dolgozó nő vagyok GYES után 1 évvel, egy bank hitelosztályán dolgozom. :)


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok.Nagyon szép munkák kerülnek ki a kezeid közül.Örülök hogy ide is elért.

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm :) igyekszem válaszolni is.

    Én adok neked időt, te meg főzöl nekem, mit szólsz? :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm, hiányzol ám :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a díjat Noncsi! Igyekszem minél előbb bloggolni :) tényleg jól esik, hogy gondoltál rám :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál, Noncsi! Tudom, hogy rendszeres olvasóm vagy - bár mostanában elhanyagoltam kicsit a blogolást - ezt is köszönöm, jó érzéssel tölt el. Én is nagyon szeretem a Te alkotásaidat, mikor mutatsz újra valamit?

    VálaszTörlés
  6. The much sought-after Chanel Logo Earrings, Cheap replica coach purses as with other Chanel ertqcxy0kmn brand fashion and perfume products, replica Coach wallets for example earrings and jewelry, these particular Chanel accessories are displayed as the epitome of fashion replica Coach handbags is one of the biggest names in the fashion industry , The replica Chanel handbags logo is itself a work of art, replica Gucci purses are designed to be used, not merely displayed , gorgeous silver hardware and, of course
    replica Gucci handbags the Chanel logo ,take great care to ensure that the replica they create is durable cheap replica coach bags are one of the most popular designer handbags.

    VálaszTörlés