2009. december 12., szombat

A nyereményem!!!

Képzeljétek micsoda nagy öröm ért. Sabee-nak nagyon szeretem a blogját, mindig olvasom. Volt egy nyereményjáték nála. Készített egy gyönyörűséges kis albumot "Kedvenc idézeteim" címmel és felajánlotta egyik olvasójának, akik üzenetet hagytak számára. Álmomban sem gondoltam, hogy én nyerem meg, de így lett. :)))
Amikor bedobták a postaládába és láttam, hogy Sabee a feladó, már nagyon izgatott voltam. Siettem be a házba, hogy minnél hamarabb kibonthassam.
Ha láttatok még csodálatosat, akkor ez az. Hihetetlenül szép!!! :)
Belül a lapok is oldalanként egy csodaszép bélyegzővel végig van pecsételve.
Most naponta kézbefogom és csak úgy nézegetem.
Köszönöm szépen, Sabee!!!

Nézzétek csak:




3 megjegyzés:

  1. Hatalmas gratula. Én is pályáztam rá, de úgy látom így is tökéletes helyre került :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon irigy vagyok! De azért gratulálok sok szeretettel a nyereményhez! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó olvasni a soraidat, annyira örülök, hogy ennyire tetszik :)

    VálaszTörlés