2009. október 26., hétfő

Blogdíjat kaptam

Kaptam egy számomra nagyon kedves díjat Krisztától. Azért írtam, hogy kedves, mert gondolt rám és nagyon kedves dolgokat írt rólam.




7 emberkének kell továbbadni, akinek szívesen olvasod a blogját.

Szeretem olvasgatni a blogokat, így nehéz dolgom lesz kiválasztani 7 emberkét.

Először is szeretném Krisztának visszaküldeni, mert az ő blogját mindig szívesen olvasom, nézegetem. Klasszul összeválogatta a gyönyörű blogjához a kiegészítőket, a hulló leveleket imádom és nagyon kedves oldalakat készít a két aranyos gyerkőcéről. Igaz csak egyszer találkoztunk élőben, de nagyon barátságosan fogadott és elbeszélgettünk. :)
Szrjudit is szeretem a blogját, mindig nagyon szép oldalakat készít édes kislányáról, Petráról és mindig szuper ajánlókkal van tele. :)
Timcsoca blogja telis-tele van olyan csodás hagyományos oldalakkal, amitől mindig tátva marad a szám.
Csuti blogját pedig édes kisfiai és csodás hagyományos és digi oldalai töltik meg élettel, nagyon szeretem olvasgatni.
Krissznek is szeretném ezt a díjat odaadni, bár ezen a blogján nem annyira aktív, mint a másikon, de ezt is mindig elolvasom. A cewé-re viszont napi szinten bekukkantok és imádom a kihívásait, a készleteit, az ötleteit és gyorstippjeit. Hihetetlenül segítőkész és nagyon kedves ember. :)
Altalena blogja csupa csoda és szemetgyönyörködtető dologgal van tele.
Moaninak is szeretem a blogját, mindig egyre újabb és újabb ötletekkel és jó kis freebie-kkel van tele.

3 megjegyzés: