2009. szeptember 1., kedd

A nagy találkozás + meglepi freebie

Szuperszónikus hétvégém volt. :) Voltunk a kis családommal az első Scrapbook.hu találkozón, amit Békásmegyeren a Hékás-Békás napokon szervezett meg Gigi és Betsie. :))) Elintézték, hogy egy külön kis "kuckóban", az Óbudai Közösségi Ház udvarán, egy zárt helyen együtt lehessünk, beszélgethessünk, nézelődjünk (a csodaszép alkotásokra gondolok), tapasztalatot cseréljünk és megismerhessük személyesen is egymást egy kicsit a virtuális térből kilépve. Fantasztikusan jó érzés volt találkozni azokkal az emberekkel, akiket már ismerek a scrapbook.hu-ról, de személyesen még nem mindenkivel találkoztam.

Laci, Márkocska és Ádika is elkísértek. Kezdtük az egészet egy Alma együttes koncertjével, amit az egész család nagyon élvezett. Képzeljétek ki állt mellettem, Krissz a férjével. Tök szuper volt találkozni vele. Sajnos vele nem sokat tudtam beszélni, pedig szerettem volna.
Aztán a koncert után írány a kerthelyiség, ahol a "scraptársak" gyűlekeztek. Nagyon jó volt meglátni őket és beszélgetni velük. Soha nem felejtem el ezt a találkozót, tele vagyok pozitív élményekkel és energiával.
Ennek hatására ma nem tudtam nyugodni és készítettem egy kis meglepit (egy wordart freebie csomagot), amit a találkozó ihletett. Remélem tetszeni fog nektek és fel tudjátok használni majd egy oldalatokhoz.

A nagy találkozás


10 megjegyzés:

  1. Noncsi, ez szuper, én vittem! :) Szeretném hamar bepótolni az elmaradt beszélgetést!

    VálaszTörlés
  2. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 31 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 01 Sep [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    VálaszTörlés
  3. Hű de szuperek Noncsi, már töltöm is! Sajnálom, hogy nem találkoztunk, de következőn biztos bepótoljuk:)

    VálaszTörlés
  4. Hú, Noncsi, nagyon szuper lett! Köszi szépen!
    Timi

    VálaszTörlés
  5. Szuperszónikus meglepi! Köszi már töltöm is.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek a WAk Noncsi, köszönöm én is :)

    VálaszTörlés
  7. Bár én nem voltam ott, olyan örömmel nézegettem a fotókat, mintha én is ott lettem volna! A freebie szuper, én is köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg jó volt! Örülök, hogy én is megismerhettelek, ha hosszan nem is tudtunk beszélgetni. remélhetőleg lesz folytatás. A freebi nagyon kalassz! Köszi.

    VálaszTörlés
  9. Irigyellek benneteket nagyon. Szuperek a wa-ok!!! Látszik bennük a lelkesedés :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a freebiet. Nagyon klassz. Sajnos mi sem nagyon tudtunk beszélgetni, de majd legközelebb bepótoljuk. :)

    VálaszTörlés