2009. július 22., szerda

Limodáné díj

Ma is kaptam egy blogdíjat: a limonádé díjat. Nagyon megörültem neki, mert ketten is gondoltak rám: Csuti és Zsu(Narcicca).
Köszönöm szépen Mindkettőtöknek!!! :)

A szabályok:

1. Tedd ki a díjat a blogodra!
2. Nevezz meg legalább 10 blogot, akiknek szeretnéd ezt a díjat odaadni!
3. Linkeld be azt akitől kaptad a díjat!
4. Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál, hogy tudjanak róla!
5. Írd ki a blogodra, hogy kiknek küldted el a díjat!

Az én díjazottjaim:

Gigi, Krissz, Tinci, Moani, Timcsoca, Szrjudit, Linsey, Eralilla, LacE, Moncsi

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! A hétvégével kapcsolatban írok levelet!!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál. Igazán üdítően hatott! Mindjárt kiteszem a blogomra.

    VálaszTörlés
  3. Én most szeretném megköszönni a díjat, amit nekem ajándékoztál: köszönöm!
    Jó pihenést nektek!

    VálaszTörlés