2009. június 28., vasárnap

A nagy Levin - blogtrain

Imádtam ezt a hetet. Elkészültem életem első készletével, amihez sok segítséget kaptam. Ezúton is köszönöm Mindenkinek!!!:)

Ezen a héten elindult egy kihívás, amire sokan jelentkeztünk, (szám szerint 23-an) és utána hihetetlen kreatívitással, csodás színeket felhasználva és számtalan ötlettel telve megszülettek a készletek, amelyek nap, mint napfelkerültek a Cewe galériájába előnézeti képként.

Most viszont eljött az idő és lehetővé vált a készletek gyűjtögetése.

Az enyémet itt láthatjátok és tölthetitek le:




Letöltés/Download


A blogtrain következő állomásai:


Adamkoe

Altalena

Ányi

Arenn

Beszteri

Giny

eagleszem

Eralilla

icka

Jociandi

Kata(Rainbow)

Kovaxka

krissz

Kriszta

Maja

Moani

*Noncsi* - itt vagy most

Osli

Secima

Shel

Szőlő

Szrjudit

Sztrega

14 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy még sok ilyen szépet csinálj! :) Vittem! :)

    VálaszTörlés
  2. Noncsi, a többiekét is linkeld be! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudjatok Lányok, sajnos nem vagy csak akadozik a net és nem tudom a linkeket egyelőre beírni. De amint tudom pótolni fogom.
    Ma már sajnos eleget szenvedtem a feltöltéssel:
    minden elszállt, többször írtam, stb. Csoda, hogy az én linkem és a bejegyzés felkerült.

    VálaszTörlés
  4. Már mentem is, köszönöm szépen! (Én is rengeteget bajlódtam a feltöltéssel, grr.)
    Nagyon tetszik a blogdizájnod is! :)
    Ha gondolod, másold át tőlem vagy bárki mástól a linkeket is tartalmazó listát és akkor nem kell egyesével linkelni.
    És még egyszer köszi a szépséges készletet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz lett Noncsi, a repedezett papír szuperséges:) kÖszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is klassz lett! A kis cetlik, konyha-maszk nagyon tetszenek! Gratula!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, már le is töltöttem. Az alma keret nagyon tetszik, meg a WA és a többi is. :))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a tészta papír, a bélyegző a wa a keret, szóval az egész szupi!

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy te is csatlakoztál. Nagyon ígéretesek voltak már a wa-d is, alig várom, hogy még többet alkothassak a te készlete(i)ddel is.

    VálaszTörlés
  10. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Food/Kitchen Related, Recipe Card(s) Theme post on Jun. 29, 2009. Thanks again.

    VálaszTörlés
  11. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 29 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 30 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    VálaszTörlés
  12. Köszi, vittem én is! Szép munka, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  13. Szia Noncsi, nagyon tetszik a készlet!!!!!köszönöm!!:)

    VálaszTörlés